Κρήτη: Πειθαρχική έρευνα μετά από καταγγελία για θάνατο ασθενούς σε νοσοκομείο

Σε πειθαρχική εξέταση καταγγελίας του Συλλόγου Εργαζομένων για θάνατο ασθενούς στο νοσοκομείο, θα προχωρήσει όπως ανακοίνωσε η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου.

Μάλιστα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα κληθεί μεταξύ άλλων και ο πρόεδρος του Συλλόγου να καταθέσει όσα στοιχεία διαθέτει.

Αναλυτικά στην ανακοίνωση της Διοίκησης αναφέρονται τα εξής:

Ο Σύλλογος Εργαζομένων του ΓΝΑΝ, συστηματικά και σε κάθε ευκαιρία, παραβλέποντας το ρόλο του, που ιδανικά θα έπρεπε να είναι συμβουλευτικός και υποστηρικτικός, έχει θέσει μοναδικό σκοπό ύπαρξης του, την ανάδειξη των όποιων θεμάτων ανακύψουν, ασκώντας μάλιστα κακόβουλη κριτική.

Στην αδυναμία εύρεσης ιατρών για την στελέχωση του νοσοκομείου, παρά τις επανειλημμένες προκηρύξεις, προστίθεται και η μόνιμη στοχοποίηση και απαξίωση του έργου που επιτελείται. Η εύκολη κριτική, αλλά και οι μέχρι δυσφημήσεως επιθέσεις δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο την κατάσταση.

Υπήρξαν γεγονότα που οδήγησαν εκ των έσω στην αποστελέχωση σε κρίσιμους τομείς. Ακόμα και σήμερα, ενώ γίνονται προσπάθειες να καλυφθούν κενά, κάποιοι τις υπονομεύουν απροκάλυπτα.

Μέσα σε αυτή τη δίνη της καταστροφολογίας, επαναλαμβάνεται επίμονα στα ΜΜΕ εκ μέρους του συλλόγου, καταγγελία για θάνατο ασθενούς.

Να σημειωθεί ότι η συνεφημέρευση των νοσοκομείων Αγίου Νικολάου και Ιεράπετρας καθώς και το κλείσιμο για απολύμανση της ΜΕΘ, ήταν ομόφωνες αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του Γ.Ν.Λασιθίου, με τη συμμετοχή και του εκπροσώπου των εργαζομένων. Τώρα ουσιαστικά καταγγέλλονται από τον ίδιο.

Σε κάθε περίπτωση, η διοίκηση του Γ.Ν.Λασιθίου, θα προχωρήσει σε πειθαρχική εξέταση της καταγγελίας. Σε αυτό το πλαίσιο και δεδομένου ότι ουδεμία επίσημη αναφορά έχει κατατεθεί, θα κληθεί μεταξύ άλλων και ο πρόεδρος του συλλόγου να καταθέσει όσα στοιχεία διαθέτει, ώστε να διερευνηθεί η καταγγελία και αν πράγματι είναι απόρροια των αποφάσεων που έχουν ληφθεί.

Ωστόσο, απευθύνουμε έκκληση να πέσουν οι τόνοι και να αποφευχθούν οι άδικες επιθέσεις. Η όποια κριτική για να είναι γόνιμη θα πρέπει να μην στερείται καλοπροαίρετης διάθεσης, αλλά και να μην λειτουργεί εν τέλει σε αρνητικά για το μέλλον του νοσοκομείου αποτελέσματα.

Τέλος, με την ευκαιρία, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους εργαζόμενους που παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν συνεχίζουν και προσπαθούν για το καλύτερο. Αντιλαμβανόμαστε την πίεση που υπάρχει και προσπαθούμε να δώσουμε λύσεις. Χωρίς την δική τους βοήθεια και κατανόηση, δεν θα μπορέσουμε να αλλάξουμε την κατάσταση. Οι πολίτες ανησυχούν και αγωνιούν. Δεν έχουμε το δικαίωμα να τους απογοητεύσουμε.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί